Thursday, November 23, 2006

"Interior with Mirrors"

$100
oil painting on canvas, 7"x9.5" (18x24 cm)


Today I did some shopping, bought new brushes, paints and new medium. After shopping I went to some place to have some snacks. So this painting is after the sketch I did there. New features added :)
Kadıköy'de bir sürü boya, yağ ve fırça aldım. Niyetim tuali değiştirmekti ama istediğim şeyleri bulamadım. Ne istediğimi de pek bilmiyorum. Bildiğim herkesin bunları kendi yaptığı, ama bir de bununla uğraşırsam gerçekten pilim bitecek. Bundan sonra duralitin üzerine denemek istiyorum, detaylar daha kolay işlenebilecek zannedersem böylelikle, fırça akışı da kendini gösterecek. Artık gelecek haftaya... Alışverişten sonra bir şeyler atıştırmak için bir yere girdim, orda da bu resme ilk adım olacak bir eskiz yaptım. Çok şey eledim, çok şey ekledim, bu resim çıktı. Sevdim.

1 comment:

ERMAN'IN DUNYASI said...

Canım Yapo, bu kezde senin resimlerin çok güzel. Sanki arada bir kötü resim yapıyormuşsun sanki. Senin tarzını sanırım çok seviyoruz.Bizi buna sen alıştırdın. Anladığım kadarıyla Tünel'e gitmişsin. Oralarında kendine has güzellikleri var. Seni ve Fathi'yi öpüyoruz.