Saturday, November 18, 2006

Duvar

Maceralı başlangıç. Temizlik bitti. Duvarların boyasını kimseye bırakmayıp, hayatımda ilk kez badana fırçasını elime almayı planlamıştım. Aldım da, önce beyaz plastik boyayı, sonra da fırçayı, daha doğrusu ruloyu-ya da silindir? Nedir? Ve... rezil ettim uzun lafın kısası. Kazımadan kalkışınca, kat kat geçmişin katmanlarını boyaya kattım, boyayla yeni katmanlar yarattım. Hepsi pürüzlü, hepsi sağlıksız yeni duvarlar yarattım. Çok da değil aslında, ikinci duvar parçasında pes ettim.

Şu an itibariyle, badana işi uzmanlarına devredildi. Ama bakıyorum da duvarlardaki kat kat renkler, yeni formlar, değişik yüzeyler yarattı. Önce soğuk odanın dört köşesinde dikilip seyrettim, sonra da çektiğim fotoları evirip çevirip karşısında dakikalar geçirdim.
Belki de ilk boya alıştırmalarım atölyenin duvarlarının verdiği ilhamla renklenir.

No comments: