Saturday, November 18, 2006

Coşku ve Atak

Kasırga, Aydan T., Bleda, Ömer, Melis, Müberra harikasınız! Çok teşekkürler. Her mesajla gülümsedim, cesaretlendim, çalışmak için sabırsızlandım, sonra da heyecanlandım.

Tataam işte iki gün kaldı. Böyle deyince de insanın gözünde bir büyüyor ki her şey! Neyse göreceğiz ne çıkacak, az kaldı. Ziyaretlerinizde, iki karalayıp beni mutlu etmek isterseniz her post'un altındaki comment yazısını tıklayarak da mesaj bırakabilirsiniz. Blogu canlı tutalım. Bundan önce iki blogum vardı. Sessiz sedasız doğdular ve bittiler gittiler, bu öyle olsun istemiyorum. Hatta bakarsınız resimler fena çıkmıyor, adresimi önerirseniz eşe dosta pek sevinirim.

(Bu arada bu akşam evsahibine gittik, son işlerle ilgili. Felaketti, anlatılamaz. Haremlik, selamlık ayrı odalarda oturduk. Öyle karardım, öyle etkilendim ki, yine nefesim sıkıştı bir tuhaf oldum. Galiba hayatımın üçüncü panik atağıydı. Bu beraberlik biraz zor yürüyecek)

No comments: