Tuesday, November 07, 2006

Resimsiz İlk Satırlar

Hergün bir resim yapma hedefini uygulamak için ne gerekir?

1. Zaman
2. İstek
3. Enerji
4. Uygun ortam

Uzun süredir resme ayıracak zamanım olmamıştı. Tam zamanlı bir işim ve aktif olduğum diğer mesleğim beni resim yapmaktan maalesef uzak tutuyordu. Artık o zamanları kazanmış durumdayım. Zamandan yana bir sorunum yok. Ve bunun bir lüks olduğunu da biliyorum.

İsteğe gelince, bu kadar özlemden sonra büyük bir istek birikmiş durumda. Rüyalarımda bile renklerle, çizgilerle boğuşmaya başlamış durumdayım!

Başka işlerle bunalmadığım için enerjim de yerinde. Özel hayatımla ilgili kafa yorgunluğum olmazsa bu konunun bir sorun oluşturacağını sanmıyorum.

Bu son madde ise beni kaygılandırıyor. Uygun ortam, rahatlıkla çalışılacak bir atölye ise, buna sahip değilim. Zaman sıkıntısı çektiğim zamanlarda atölyem hazırdı, ama ne kötü ki kullanacak vaktim yoktu. Şimdi ise vaktim var ama öyle bir mekana sahip değilim. Başlangıç bundan dolayı oldukça zor olacağa benziyor. Malzemeler edindim ama kolay çalışabilecek ancak bir metrekarem var diyebilirim. 'Kolay' kelimesi de fazla aslında. Onun için zor bir başlangıçla bu işe girişeceğim. Sonra gidişatına göre, belki daha büyük hayaller kurabilirim. Sonra da kimbilir...belki bu hayalleri gerçekleştiririm.

No comments: